Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ

Δεν θέλω να γίνω καλύτερη από κανέναν,
όλοι έχουν το δικό τους ξεχωριστό χαρακ-
τήρα! Απλά θέλω να γίνω ,πιο καλή απο τον

Προσθήκη λεζάντας

χθεσινό μου, εαυτό και αυτό προσπαθώ, φί
λοι μου! Πιστεύω ,ότι τίποτα δεν μπορεί να
χαθεί,αν κάτι ,έχει αγγίξει την καρδιά σου και
την έχει συγκινήσει πολύ! Υπάρχει πάντα
κάτι καλύτερο γύρω μας,αλλά δεν υπάρχουν
καθαρά μάτια,για να το δούνε!Όμως πρέπει
πάντα να προχωράμε μπροστά και πάντα πα
ρακάτω, για το καλύτερο! Χωρίς αυτό να ση
μαίνει,ότι πρέπει να ξεχνάμε κάθε παλιό,που
μας έχει γοητεύσει!! να μην μετράμε τα χρό
νια της ζωής μας,αλλά να μετράμε τις αναμ
νήσεις, που αποτελούν το Ημερολόγιο της
ζωής μας,η την κινητή μας βιβλιοθήκη! Εγώ
αυτό κάνω και νιώθω καλά με τον εαυτό μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου