Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Σ' ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ

Σ' όλη μου τη ζωή,φοβόμουνα πολύ,
να φύγω μια για πάντα από κοντά σου!
Κρυβόμουνα γιατί, δεν ήθελα ποτέ,
να ξέρουνε οι άλλοι τα δικά μου!!!!
Νόμιζα πως μαζί, οι δυό μας στη ζωή,
θα'χαμε μόνο αγάπη στην ψυχή μας,
μα έμεινα μοναχή, αγιάτρευτη η πληγή,
γεμάτη πόνο, και καβγάδες η ζωή μας!

Σ'όλη μου τη ζωή,μαζί σου μοναχή,
κανένας δεν μου είπε πως να ζήσω!
Γονάτισα διπλά, με πόνο στη ψυχή,
και νόμισα φορές θα ξεψυχήσω!!
Σ'όλη μου τη ζωή,μία ζωή κρυφή,
κοντά σου με κομμένη την ανάσα,
οι φίλοι ήταν εκεί, μα ήταν μακρινοί
μαζί σου μόνο γνώρισα το κλάμα!!

Μα έμαθα έστω αργά,να ζω στην ερημιά
να βρίσκω πάντα λύσεις μοναχή μου,
η αγάπη μακρινή, παρέα η μοναξιά,
με κάποιες ενοχές, μεσ'την ψυχή μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου