Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ

Ήταν μια νύχτα,με αστέρια γεμάτη,
και ένα φεγγάρι ,με κοκκινη χάρη
και εγώ σε ταξίδι στο όνειρο πήγα,
κλεισμένα τα μάτια,μα όμως σε βρήκα!
Σαν σμίξαν τα χείλη,καφτό το φιλί μας
με έρωτα πάθος,γεμάτη η ψυχή μας!
Τα μάτια  ανοίξαν να δω τη μορφή σου
Γλυκά τα φιλιά σου,με πήρε μαζί σου! 

Για πάντα θυμάμαι, τις ώρες εκείνες
κρυφό μυστικό, για μένα καρδιά μου,
ανάμνηση άσβεστη,για μένα οι μνήμες
μου δίνουν αγάπη και ελπίδα ,χαρά μου!

Αυτή η νύχτα ήταν γλυκιά, μαγεμένη,
κι' εγώ σε κρατούσα ,αγκαλιά δψασμένη!
και όταν τα χείλη μας σμίξαν με αγάπη,
σαν λάβα γινήκαν ,τα μέσα μας πάλι!
Καρδιές που μιλούσαν μ'αγάπη τη νύχτα
και δίναν φιλιά ,γεμάτα από γλύκα!
Οι μνήμες πολλές γι'αυτό και θυμάμαι
βαθυά στην καρδιά μου,για πάντοτε θάναι!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου