Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΩ

Πολλοί με ρωτάνε γιατί γράφω και δεν μπορούν να καταλάβουν
πως το γράψιμο για μένα είναι εσωτερική μου ανάγκη και μου
φέρνει γαλήνη και χαρά! Πάντως  απαντώ σε όλους σας, μα και
σε μένα την ίδια,πως γράφω γι' αυτούς,που μέσα  απο τα  μάτια 
τους ,ταξίδεψα στο όνειρο! Γράφω, για κείνο το ροζακί σταφύλλι
που το τσιμπάει μια μέλισσα και στάζουν τα φτεράτης απο έρωτα!
Γράφω για μια πολύχρωμη πεταλούδα.που αφου πετάξει από λου
λούδι σε λουλούδι,πετάει πιο ψηλά και είναι ευτυχισμένη!Γράφω 
γιατί δεν θέλω να νιώθω σαν ταριχευμένη πεταλούδα,κορνιζαρισ-
μένη επάνω σε ένα πίνακα! Γράφω για μένα ,για τον άνδρα μου,γαι
τα δυό μου παιδιά που πιστεύουν σε μένα και μάγαπούν! Γράφω
για όλους όσους μ'αγαπούν!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου