Καλοσώρισμα

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Aπόσπασμα από το βιβλίο που γράφω αυτή την εποχή

Ο τίτλος του βιβλίου θα είναι !

ΜΙΑ ΖΩΉ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΎΘΙ

Εκείνη τον κοίταζε με μια έκφραση απορίαςστο πρόσωπό της
για όσα της έλεγε,γιατί πράγματι είχε χάσει τηνευτυχία για πολ-
λά χρόνια και δεν φανταζόταν ποτέ ότι μπορούσε να την ξαναβ-
ρεί! Τότε του είπε.
      " Ξέρεις ποια είναι η διαφορά ανάμεσά μας Ανέστη; Εσύ τα
βλέπεις όλα αλλιώς γιατί δεν πόνεσες ποτέ σου και μπράβο σου,
ενώ εγώ έχω κλείσει τον πόνο μου,σε ένα ξεχωριστό σημείο της
καρδιάς μου και όταν θέλω τον ξεκλειδώνω και τότε είναι που μι
λώ μαζί του!Αν γνώριζες πόσες φορές ,ζήλεψα τους ανθρώπους
που έχουν την άνεση να κάθονται και να θαυμάζουν,τα μαγεμένα
ηλιοβασιλέματα,χωρίς να σκέπτονται το αύριο,γιατί τα έχουν όλα
ενώ εγώ δεν μπορώ  ούτε να τα φωτογραφήσω; Ακόμα και αυτό
που είναι δωρεάν,δεν μπόρεσα να το χορτάσω τόσα χρόνια!...
     "Απειρες φορές έπιασα τον εαυτό μου,να μοιάζει σαν παιδί που
παίζει μόνο του στην παραλία,ενώ τεράστια κύματα αλήθειας,βρί
σκονται μπροστά του!..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου